Vi designer ud fra dine behov, ønsker og drømme

Kreativiteten og den samlede brugeroplevelse er i fokus, når vi designer rammen og indholdet i rum og oplevelser. Oplevelsesdesign handler om at omsætte de strategiske mål og overvejelser til en handlingsplan.

Designet er dit bedste beslutningsgrundlag. Derfor kræver designfasen et detaljeorienteret forarbejde, involvering af vores netværk, forhandlinger med adskillige leverandører, location-visit, idé- og konceptudvikling, budgetudregninger, visualiseringer og tydelige beskrivelser. Designet bliver således projektforberedende, og selve formen til oplevelsen eller rummet vil typisk blive støbt i denne fase. Et gennemtænkt designoplæg giver det mest realistiske bud på opgaven. Jo mere gennemarbejdet det er, jo større sandsynlighed er der for at designet kan eksekveres. Det, synes vi, er mest seriøst. 

Vi brænder for at løse komplekse designopgaver med fokus på indsigt, relationer, adfærd og æstetik. Vi bruger designfasen til at udfordre vores kunder. Vi sætter tingene på spidsen, inspirerer og skubber til vanetænkningen. Det er her best practise og nytænkning fusionerer.
Rodkjærs kamæleon i astronautkostume

Indsigt, adfærd og æstetik

Indsigt
Indsigt er nøgleordet i denne fase. Indsigt handler om at få indblik i kundens virksomhed, ønsker og mål samt indsigt i branchen og mulighederne. Denne indsigt forener vi og skaber eventdesignet ud fra.

Æstetik
Vi har en særlig kærlighed til visuelt design, fordi det kan gøre alle rum og oplevelser unikke. Vi er specialister på området. Vores store lager af alverdens dekorationselementer og regi kan transformere ethvert rum, efter ethvert ønske og understøtte en given strategi eller retning. Vi mener, at det visuelle design er med til at forlænge oplevelsen.
Adfærd
Gæsternes og kundernes adfærd er i fokus, når vi definerer, hvad budskabet og formålet er med en given event. Hvordan bevæger gæsterne sig rundt på en festplads? Eller i et storcenter? Hvornår er det rigtige tidspunkt til at servere natmad? På hvilket tidspunkt i løbet af eventen kan vi opnå mest brugerinvolvering?

Adfærd går hånd i hånd med logistik - dels i forhold til den praktiske afvikling men i høj glad ved at konstruere det rigtige flow for gæsterne og placere indholdet derefter.
Festlig Rodkjær kamæleon
Fantastisk, wow, fabelagtig, storslået, aldrig oplevet noget lignende – det har været nogle af kommentarerne fra festen – og det har virkelig været en helt igennem god oplevelse.
Eftermiddagsarrangementet gav en rigtig god stemning – folk var glade for bare at gå rundt og opleve. De kunne se, at der var gjort noget ud af det og det var gennemført.
Aftenen var suveræn. God mad, lys, lyd, udsmykning og musikken spillede på højt niveau. Det var virkelig virkelig godt! Tak for rigtig godt samarbejde, alle sammen. Det er et jubilæum, Bankdata sent vil glemme.

- Regitze Tilma, Bankdata
Design, projektledelse, produktion og eksekvering ved 50-års jubilæum

Mette Stasiak Hagelquist
Administration, strategi, projektledelse

Lyst til at høre, hvordan vores kompetencer matcher dit behov? Kontakt os til en uforpligtende snak.

Vi er over 220 mennesker, der arbejder med viden, kreativitet og teknologi

Strategisk rådgivning Marketing & Reklame UX & Digital udvikling Rekruttering af ledere og specialister Event design